Bejegyzések

Mezei néző

Íme a mottó: Válassz! 1. A jelen múlttá válik, a pillanat nem maradhat örök. 2. A jelen múlttá válik. A pillanat nem! Maradhat örök.

Címkék

6Szín (83) Aczél András (25) Ajánló (855) Alföldi (96) Almási-Tóth András (52) Ambrus Mária (34) Ascher Tamás (27) Átrium (50) Bábszínház (35) Bagossy Levente (23) Bakonyi Marcell (25) Balatoni Éva (22) Balázs Andrea (20) Balczó Péter (39) Balga Gabriella (35) Bálint András (23) Balsai Móni (27) Bányai Kelemen Barna (26) Bán Bálint (26) Bán János (21) Baráth Emőke (24) Bátki Fazekas Zoltán (27) Belvárosi Színház (55) Benedek Mari (65) Benkó Bence (20) Bezerédi Zoltán (32) BFZ (35) Bodor Johanna (20) Boncsér Gergely (44) Borbély Alexandra (25) Börcsök Enikő (27) Böröndi Bence (22) Bretz Gábor (88) Budafoki Dohnányi Ernő Szimfonikus Zenekar (29) Budaörs (31) Centrál Színház (38) Chován Gábor (23) Csákányi Eszter (25) Cseh Antal (47) Cser Ádám (27) Cser Krisztián (285) Csiki Gábor (34) Csuja Imre (27) Cziegler Balázs (35) Dankó István (33) Debreczeny Csaba (22) Dinyés Dániel (47) Domokos Zsolt (22) Don Giovanni (27) Egri Sándor (23) Elek Ferenc (41) Énekes-portrék (33) Enyvvári Péter (24) Erdős Attila (25) Erkel Színház (148) Évadértékelés (43) Fábián Péter (22) Farkasréti Mária (41) Fehér Balázs Benő (22) Fehér László (20) Fekete Ádám (20) Fekete Anna (22) Fekete Attila (46) Fekete Ernő (27) Ficza István (26) Ficzere Béla (20) Figaro 2.0 (57) Figaro házassága (87) Fischer Ádám (30) Fischer Iván (22) Fodor Beatrix (64) Fodor Gabriella (33) Fodor Tamás (32) Friedenthal Zoltán (20) Fröhlich Kristóf (20) FÜGE (38) Fullajtár Andrea (38) Füzér Anni (20) Gábor Géza (90) Gálffi László (26) Gál Erika (52) Gazsó György (22) Geiger Lajos (46) Gergye Krisztián (21) Göttinger Pál (47) Gyabronka József (21) Gyulay Eszter (26) Hábetler András (97) Haja Zsolt (44) Hajduk Károly (20) Hartai Petra (24) Hegedűs D. Géza (31) Heiter Melinda (29) Herczenik Anna (21) Hernádi Judit (21) Hevesi László (22) Hollerung Gábor (30) Horesnyi Balázs (22) Horti Lilla (21) Horváth Csaba (33) Horváth István (42) Ilyés Róbert (23) Izsák Lili (29) Járó Zsuzsa (21) Jordán Adél (27) Jordán Tamás (25) Jurányi (85) k2 színház (26) Kákonyi Árpád (21) Káldi Kiss András (26) Kálid Artúr (27) Kálmándy Mihály (42) Kálmán Eszter (47) Kálmán Péter (41) Kálnay Zsófia (56) Kamra (42) Kardos Róbert (22) Karinthy Márton (22) Karinthy Színház (46) Kaszás Gergő (22) Katona (130) Katona László (33) Kékszakállú (69) Kerekes Éva (31) Keresztes Tamás (34) Keszei Bori (48) Kiss András (45) Kiss Péter (20) Kiss Tivadar (24) Kocsár Balázs (26) Kocsis Gergely (40) Kolibri Színház (26) Kolonits Klára (69) Komlósi Ildikó (46) Köteles Géza (24) Kovácsházi István (24) Kovács István (55) Kovács János (22) Kovács Krisztián (27) Kovács Lehel (23) Kovalik (31) Kováts Adél (28) Kulka János (22) Kun Ágnes Anna (20) Kurta Niké (22) László Boldizsár (26) László Lili (22) László Zsolt (43) Lengyel Benjámin (22) Létay Kiss Gabriella (39) Lovas Rozi (28) Mácsai Pál (22) Makranczi Zalán (32) Marczibányi Tér (24) Máté Gábor (37) Máthé Zsolt (28) Megyesi Schwartz Lúcia (22) Megyesi Zoltán (105) Meláth Andrea (23) Mester Viktória (48) Mészáros Béla (33) Mészáros Blanka (26) Mészáros Máté (25) Miksch Adrienn (46) Miskolc (59) Mohácsi János (33) Molnár Anna (23) Molnár Gusztáv (20) Molnár Levente (29) Molnár Piroska (44) Mucsi Zoltán (50) Müpa (119) Nagypál Gábor (31) Nagy Ervin (22) Nagy Mari (21) Nagy Zsolt (31) Napi ajánló (179) Németh Judit (24) Nemzeti (67) Nézőművészeti Kft (38) Nyári Zoltán (37) Ódry Színpad (68) Ónodi Eszter (20) Opera (636) opera (27) Operakaland (44) Operettszínház (20) Ördögkatlan (22) Örkény Színház (62) Orlai Tibor (107) Ötvös András (23) Őze Áron (28) Palerdi András (46) Pálmai Anna (33) Pálos Hanna (28) Pál András (51) Pasztircsák Polina (35) Pataki Bence (29) Pelsőczy Réka (64) Pesti Színház (26) Pető Kata (33) Pinceszínház (27) Pintér Béla (28) Polgár Csaba (26) Porogi Ádám (31) Purcell Kórus (26) Puskás Tamás (24) Rába Roland (25) Rácz István (23) Rácz Rita (30) Radnóti Színház (60) Rajkai Zoltán (22) Rálik Szilvia (23) Rezes Judit (22) Ring (33) Rőser Orsolya Hajnalka (26) Rózsavölgyi Szalon (76) RS9 (29) Rujder Vivien (33) Rusznák András (22) Sáfár Orsolya (31) Sándor Csaba (37) Scherer Péter (36) Schneider Zoltán (37) Schöck Atala (57) Sebestyén Miklós (24) Sodró Eliza (27) Spinoza (21) Spolarics Andrea (22) Stohl András (35) Stúdió K (22) Súgó (73) Sümegi Eszter (25) Szabóki Tünde (26) Szabó Kimmel Tamás (20) Szabó Máté (53) Szacsvay László (25) Szakács Györgyi (21) Szamosi Zsófia (25) Szántó Balázs (20) Szappanos Tibor (31) Szegedi Csaba (39) Székely Kriszta (28) Szemerédy Károly (22) Szemere Zita (47) Szerekován János (30) SZFE (32) Szikszai Rémusz (29) Szilágyi Csenge (20) Szirtes Ági (31) Szkéné (61) Szvétek László (35) Takács Kati (20) Takács Nóra Diána (22) Takátsy Péter (29) Tamási Zoltán (27) Tarnóczi Jakab (21) Tasnádi Bence (37) Thália (109) Thuróczy Szabolcs (27) Tihanyi Ildikó (21) Török Tamara (28) Tóth Zsófia (22) Udvaros Dorottya (21) Ullmann Mónika (23) Ungár Júlia (21) Vajdai Vilmos (20) Valló Péter (30) Varga Donát (20) Várhelyi Éva (25) Vashegyi György (36) Vida Péter (24) Vidéki Színházak Fesztiválja (20) Vidnyánszky Attila színész (26) Vígszínház (60) Viktor Balázs (21) Vilmányi Benett Gábor (22) Vizi Dávid (34) Vörös Szilvia (26) Wiedemann Bernadett (43) Wierdl Eszter (24) Zavaros Eszter (38) Zeneakadémia (57) Znamenák István (42) Zöldi Gergely (21) Zsótér Sándor (82) Címkefelhő

Friss topikok

Leírás

Creative Commons Licenc

Ez a frappáns cím rejtené mindazokat a benyomásokat és ellentmondásos érzéseket, amelyeket nemsokkal ezelőtt az Erkel Színház premierjéről (azaz nem főpróbájáról) hoztam haza. (Mindenekelőtt, mivel utólag átolvasva szinte csak a színházi megvalósításról írtam, előre hangsúlyozom: nagyszerű a produkció zeneileg. Nagyszerűen énekelt Bretz, hurrá! Gratulálni lehet a karmesternek, a zenekarnak, az énekeseknek. Viszont mégis itt hagyom a tegnap éjszakai írásomat, ahogy van...)

Egy alkalommal, 2000-ben láttam Vajda operáját egy másik koncepcióban (feltehetően Békés András rendezésének felújítását) és ez elég régen volt ahhoz, hogy csak elmosódó emlékképeim legyenek a darabról. (Tóth János volt Cipolla. Rá lehetett emlékezni.)

A másik mű, A kékszakállú herceg vára viszont életem egyik meghatározó élménye, amióta középiskolai énektanárom hét külön tanórát hasznosítva a hét ajtó elemzésére, megszeretette velem. Az egész darab szövegét tudom és ahányszor lehet, megnézem. Az 1988 óta az Operaházban bemutatott mindegyik Kékszakállú-rendezést láttam. Tavaly csak a MüPa játszotta, háromféle szereposztásban is ki volt tűzve az évad folyamán (beszámolók).

Címkék: Opera Nagy Ervin Galambos Péter Erkel Színház Bretz Gábor Kékszakállú Bátki Fazekas Zoltán Mester Viktória Hábetler András Mario és a varázsló Molnár Szabolcs

Szólj hozzá!

Érdekes lenne tudni, hogy a köztudatban itt Budapesten mennyire ismert ez a 2010-ben írt angol politikai bohózat (a sztoriról, szerzőkről az Átrium honlapján részletes infó, sőt a wikipédia is bővelkedik további adatokban). Lehet, hogy sokan korábban is tudtak arról a BBC- sorozatról, amelyik öt évadon át futott és még Margaret Thatcher is a kedvenc programjaként említette. (Aki megnézné, annak akár a Szabó Ervin könyvtárban is elérhető, megjelent VHS-en és DVD-n egyaránt. 2008-ban a könyv is megjelent magyarul.) 

Én tegnap szándékosan "tudatlanul" ültem be az előadásra, mindössze a szereposztás ismeretében. Azt nem mondom, hogy előzetes várakozások nélkül, ugyanis a szereposztás azért nagy reményekkel töltött el. Znamenák István mint rendező, Hevér Gábor, Ficza István mint főszereplők mindenképp jó estét ígértek önmagukban is, és persze benne van Robi is...

Egy éven belül ez a harmadik alkalom, hogy Alföldi Róbert színészként is megmutatkozik (a Vaknyugatban szintén az Átriumban és a Rózsavölgyiben Az utolsó órában). Az előadás során (sajnos) arra is volt időm, hogy elgondolkozzam azon, hogy tudhat valaki ennyiféle munkát egyszerre végezni (a TV-programján kívül ott volt a Danton is, utána a Mephisto felújítása miközben ezt a rengeteg és nehezen mondható szöveget megtanulta).

Címkék: Alföldi Znamenák István Átrium Ficza István Hevér Gábor

1 komment

Feltámadás, újraéledés, értékmentés. Ezek a szavak jutottak eszembe a ma esti Bányavirág (Sebestyén Aba rendezés) után. Közben nem, mert az előadás két órája alatt lekötöttek a színészek. A tavaly tavaszi premier óta bejáratódott az előadás. Ez most nem főpróba ( rossz szokásom szerint ezt is főpróbaként láttam először, beszámoló: itt), hanem a sokadik előadás (a Dunaújvárosi kamaraszínházzal közös produkciója volt ez a Nemzetinek, ott is ment). Igen, most is kiderül, hogy jobb egy széria elején, de nem a legelején nézni valamit. Még a bemutató is korai. Egészen más, ahogy László Zsolt a kávéfőzőért nyúl, igazán otthon van már ebben a lakásban. Elhisszük neki a másik szobában fekvő apát is, azt is, hogy egykor volt hite, álmai és most már minden a múlté. A Danton után, de igazából azt írhatom, hogy a Haramiák óta jó látni Stohl Andrással együtt színpadon, nagyon átjön a nézőtéren az összeszokottságuk. Egymás minden mozdulatát ismerik, és folyamatosan figyelnek is. Látnivalóan mindketten teljesen beleadják magukat a játékba és élvezik. (Ilyen fokú összhangot talán a Nézőművészeti Kft tagjait nézve látni még, kellenek hozzá az együtt töltött évtizedek.) De Stohl "más kombinációban", például Tompos Kátyával is nagyon erős, meghatóan nézi a lányt, hozzá sem mer érni, hiába nagyon is elérhető. Ott van az "el nem ért Éden boldogsága". Jobb sorsra érdemes itt mindenki, de valami miatt (sors? véletlen?) mégsem jutnak el egymáshoz. A legtöbb a baráti pálinkázás, egy-egy tekintetváltás. (Terveztem, hogy megszámolom, hogy hány pohár pálinkát isznak meg, de hamar feladtam, kilátástalannak tűnő vállalkozás.) Szarvas József és Söptei igazán tetszettek ma is, hálás szerepek jutottak nekik így is, hogy csak alkalmanként tűnnek fel a színen. Ma Illés öngyilkosságra készülése is jobban előkészítettnek tűnt, mint a főpróbán.

Címkék: Stohl András Bányavirág Sebestyén Aba László Zsolt Tompos Kátya Söptei Andrea

Szólj hozzá!

Ez volt a harmadik alkalom, hogy próbán (ezúttal nyilvános főpróbán) belenézhettem a Mohácsi-testvérek készülő előadásába. Ahogy a Mohácsiéknál lenni szokott, az előadás alakul az utolsó percekben, a vasárnapi bemutató sem fog véglegesen pontot tenni a munkára, így elmondható, hogy mindenki csak egy bizonyos állapotában látja majd az előadást, az improvizációnak marad majd tér.

Miután megégettem magam ezen a héten és fontos emberek etikátlannak minősítették azt, hogy én ezen a mezei egér blogomon bemutató előtt írok, ideiglenesen levetették egy írásomat (a Dantont), miközben ugyanerről az előadásról szintén bemutató előtt az indexen többszázezer ember számára elérhetően, a címlapon közölnek kritikát, nem szeretnék pont én senkit megzavarni a korai véleményalkotással. Most csütörtök éjszaka az előadás után ugyan azonnal megírom, de csak hétfő hajnalban aktiválódik az írás. Pont úgy, mintha a többi kritikussal a bemutatót láttam volna és aznap éjszaka lettem volna kész. Három óra átlag egy ilyen kis cikk, hajnali egy lett, mire ezt itt befejeztem. 

Címkék: Mohácsi János Radnóti Színház Petrik Andrea Gazsó György Vidnyánszky Schneider Zoltán Pál András Andrusko Marcella A csillagos ég

1 komment

október
25.

Vígszínház - Alföldi Dantonja: "A nép nem szól vissza"

Tudósítás az előadás legelső zártkörű, pedagógusoknak rendezett főpróbájáról |  MakkZs  |  1 komment

A Vígszínház nagyvonalú és roppant ésszerű gesztusa, hogy mielőtt egy előadására rámondaná, hogy ez itt a premier, számos esetben, egy egész héten át lejátssza különböző összetételű nézőközönségnek. Mire az előadás eljut a kritikusok elé, addigra az előadás gördülékenyebb lesz és nyilvánvalóan jobb formát mutat, mintha ezeken a próbatételeken nem edződtek volna meg a színészek.

Ma délelőtt a pedagógusok számára rendezett zártkörű próbát láttam, sőt utána volt egy beszélgetés is az alkotókkal, amely szintén tanulságokat tartogatott. A címben idézett mondat az egyik színészé, aki visszakérdezett a közönségnek. De erről majd később. Nyomatékosan aláhúzom, hogy mivel most került első ízben a nézők elé a produkció, emiatt az összes többi előadás mind jobb lesz majd, pergőbb, tempósabb - viszont a mai volt a színészek számára is talán a legérdekesebb, mert most próbálhatták ki először, hogyan hat a nézőkre mindaz, amit eddig csak üres ház előtt játszottak el. Ebben áll a főpróbák varázsa.

Magáról a mai előadásról:

Címkék: Stohl András Vígszínház Alföldi László Zsolt Danton halála

1 komment

A hónap folyamán kiemelt esemény a 7. Gyermek- és Ifjúsági Színházi Szemle (nov.18-24), amely a Marczibányi téren van és a programját már feltettem korábban (lsd. Itt)

Az összbenyomásom alapján ez a hónap kevésbé lesz eseménydús, főleg ha az októberhez viszonyítok. Viszont lehetőség nyílik arra, hogy valaki elmaradt bemutatókat most pótoljon. Jobban is jár, mert nem árt a produkcióknak egy kis érlelődés.

 Az Átriumban a hónap elején Igenis, miniszterelnök Úr! Címmel egy vígjátékkal kezdenek, amelyre szerintem felesleges különösebben kampányolni. Játszik benne Alföldi Róbert és erre a névre jelenleg is akármit el lehet adni, nemhogy egy vígjátékot. Nemcsak a botrányok miatt, hanem azért, mert odateszi magát a munkáiban, akár mint színész, akár mint rendező vesz részt egy produkcióban. Most fejezi be a Dantont a Vígben, jön most ez a színészi feladat. Nekem lemaradt a múlt hónapról a Droszt-011, amelyet még beterveztem. Láttam és éppen ezért nyugodt szívvel tudom ajánlani A szűz, a sóher, stb című Mandragóra-modernizálást. Akiket erre eddig rábeszéltem, mind elégedetten jöttek ki, ez is vígjáték, fog szórakozni aki megnézi. A hónap közepén lesz egy jóval korábbi Pintér Béla-felújítás is (A sehova kapuja). Pintérnek ugyanúgy nem kell reklám, aki látni akarja, az kapaszkodjon.

 A Belvárosi Színház novemberben jóval több este működik már, nincs új bemutató, viszont a Spinózában az Orlai produkció felújítja a Rose című darabot Vári Évával. Ennek korábbi verzióját a Budapesti Kamarában láttam, lassan egy évtized eltelt közben. Nagy alakítás volt ez, nagyon nagy fegyvertény Orlai Tibor részéről az, hogy megmenti.

Címkék: Súgó

Szólj hozzá!

október
23.

Álomkommandó HELYETT

 |  MakkZs  |  5 komment

Ezekben a sorokban elnézést kérek Eszenyi Enikőtől, akit 25 éve követek és valóban nagyrabecsülök. Sajnálom, hogy a Vígben most úgy érzik, hogy ártottam nekik azzal, hogy több főpróbájukon (is) részt vettem ÉS ezekről írtam. Évek óta teszem ezt zárt körnek, nem is tudhattak róla, hogy minden előadásukról, amelyet megnéztem, tudósítottam. A fő célom az, hogy minél több ember menjen színházba és lehetőleg a nekik való előadás kiválasztását tudjam EGY véleményként segíteni, semmiképp nem megmondó-emberként. Igyekszem a színházak mellett állni, nem velük szemben. Ha ez nem látszik, régen rossz. De hátha a többségnek ez mégis átjön, azt remélem.

A mai délelőtt Enikő választás elé állított, hogy megnézem-e az Álomkommandó pedagógusoknak szervezett zártkörű eseményét és nem írok, vagy nem nézem meg. Éppen a blogom alapvető kiindulópontja miatt arra jutottam, hogy akkor nem nézhetem meg. A döntésre volt pár másodpercem és ekkor magam számára is kiderült, hogy mennyire fontos része lett az életemnek ez a blog. Ha egyszer mindenről írok, akkor csak a kevesebb előadás nézése lehet a megoldás... 

Címkék: Vígszínház Eszenyi Enikő

5 komment

Megint egy főpróba,...

Múlt csütörtökön, egy főpróbán láttam az előadást. (színlap) Azóta sok víz lefolyt a Dunán, megtudtam, hogy ajánló-blogíróként ugyanúgy kritikusnak számítok, ha tetszik-ha nem, azaz nem korrekt a bemutató előtt írni egy előadásról. Akár igaz ez, akár nem, én a főpróbát láttam, ezen nem tudok már változtatni és a "fogadalmamon" pedig nem akarok, tehát MINDEN színházi eseményről írok, amire odavetődtem, még akkor is, ha közben elmegy az előadástól a kedvem és igazából kellemetlenné válik általam kedvelt emberek munkájáról negatívumokat leírni. A blogírás kezdése óta így törvényszerűen kevesebbet járok, időhiány miatt is. Tehát most éppen egy előadás nézése helyett az adósságomat pótolom és szó lesz az Iglicről. Ennek  az öt napos csúszásnak köszönhetően viszont legalább nem mondható el, hogy " jogtalanul beelőztem'" azokat, akik szakmai lapok felkérésére mentek a premierre. Mostanáig aki akarta, rég kialakíthatta az álláspontját, közzé tehette az értékítéletét. (A nyomtatott sajtó mindenképp lassabb, nekik semmit nem számít, hogy interneten kik és mit mondanak 5 nappal korábban vagy később. Sok színházba járó olvasó úgyis egy kedvelt kritikus véleményét akarja hallani, vagy éppen minden elérhető véleményt elolvasnak.) Én azért is szeretek gyorsan megnézni egy engem különösen érdeklő előadást (mint amilyen ez is volt a darab  ÉS az általam nagyon kedvelt címszereplő, Pelsőczy Réka miatt is), hogy aztán gyorsan a többiek véleményét is olvashassam, amit nyilván nem teszek meg a darab megnézése előtt, HA már eldöntöttem, hogy nekem az az előadás kell. De egyébként nem egyszer előfordult már az is, hogy tanácsot kértem e-mailben attól a két kritikustól, akivel személyes kapcsolatban vagyok ÉS fontosnak is tartom a véleményüket.

A múlt:

Címkék: Katona Zsótér Sándor Spiegl Anna Bábszínház Borbély Alexandra Pelsőczy Réka Pálos Hanna Tengely Gábor Tóth Anita Iglic

Szólj hozzá!

"Kinyújtjuk egymás felé a karunk, de hiába minden erőfeszítés, egyedül vagyunk" - valahogy így kezdődik a Danton. Ma megnéztem a második nyilvános főpróbát is, az első alkalomnál is jobban élveztem, ma rá tudtam Stohl játékára is hangolódni, ettől az idézett első mondattól kezdődően, azonnal. Érdemes megnézni, bár nem ígér könnyű szórakozást. Az újranézés során szerzett tapasztalatokról igyekszem gondolataimat tömören összefoglalni, hogy ne legyen kritika-íze. Egyébként sem lesz igazán érthető az első írásom nélkül. Ez mindössze kiegészítés annak a 2-300 embernek, akik még vasárnap elolvasták a bejegyzésemet.
 
Két, sőt három döntő megállapítást tettem, amelyek szorosan nem kapcsolódnak az előadáshoz:
1. Irgalmatlanul lényeges, hogy maga a néző milyen állapotban megy be a színházba, hiszen az előadás a nézőben történik meg, ahány néző, annyi előadás, annyi vélemény és benyomás. Nagyon kevés különbséget észleltem az első és a második főpróba között, a színészi megoldások rögzítettek, a különbség mindössze abban van, ahogy a néző reagál, ami a saját készültségi fokától és ráhangolódottságától nagyban függ. Mennyire emésztik más gondok, nem éhes-e, bejutott-e szünetben a mosdóba... Ez mind döntően meghatározó. Emiatt jó nekem, nincs telefonom, nem kaphatok a színházba indulás után semmilyen kellemetlen hírt, stb. Ma mindennek dacára, annak ellenére, hogy tegnap éppen a Vígszínház kérésére kellett levennem az előző írásomat (okt.25. este tízkor, a premier után visszakerül), optimális állapotban rohantam oda éppen a kezdésre.
 

Címkék: Stohl András Vígszínház Alföldi László Zsolt Kerekes József Mészáros Máté Hevér Gábor Járó Zsuzsa

1 komment

Az Opera már a Kovalik-Fischer-féle időszakban is szívügyének tekintette a Richárd Strauss repertoár minél teljesebb kiépítését. Azóta is történtek lépések az ügyben, jelentős eredmény volt az, hogy lett pesti Arabella bemutató, ha túl sokat eddig se a Salome, se az Elektra nem is volt műsoron. A MüPá-ban is előkerült tavaly a Capriccio, egy hete pedig volt egy zeneileg egészen nagyszerű A hallgatag asszony

A Rózsalovag 2010 márciusi bemutató volt ( lsd. eredeti szereplők), amelyet azonnal mindkét szereposztásban láttam. A Kovalik-előadásokhoz képest akkor nem tűnt izgalmasnak, mivel a rendező nem modernizált, mindössze a darabot játszotta le hagyományos módon. Az utóbbi években sok újabb rendezés után Andrejs Zagars munkája más megvilágításba került számomra. Biztos minőség, szellemes apró ötletek jellemzik - lehetett élvezni. Jó lenne, ha ez az előadás lehetne az etalon és minden legalább így bonyolódhatna.

Mivel az utóbbi két évadban nem újították fel, és alapvetően jó emlékeim voltak róla, így ezt az őszi szériát eléggé vártam. Szerettem volna ugyan egy korábbi előadásra menni, de mivel más előadásokkal ütközött, végül az utolsót választottam. (színlap, lesz még júniusban két előadás, másik szereposztással!) Korábbi tapasztalataim alapján ez nem rossz választás, a papírforma most is beigazolódott, mostanra kétségtelenül bejáratódott az előadás.

Címkék: Opera Boncsér Gergely Mester Viktória Szabóki Tünde Rózsalovag Hajnóczy Júlia

Szólj hozzá!

süti beállítások módosítása
Mobil