Bejegyzések

  • NAPI AJÁNLÓ - 166. 2015. november 7. szombat 2015. november 06. 08:07Ebben a kéthetes periódusban, amióta írom a blogot ez a csúcsnap mindenképp. 14 ajánlatból csak sikerülhet valamit találni annak, aki el akar jutni egy előadásra. 1. Operaház - Mario és a varázsló,...
  • NAPI AJÁNLÓ - 165. 2015. november 6. péntek 2015. november 04. 22:02Nyolc előadás: 1. Zeneakadémia - Teremtés (Fodor Beatrix!) 2. Belvárosi Színház - A folyón túl Itália 3. Karinthy - Olympia 4. Katona - Illaberek 5. Kolibri Pince - 16h - Cyber Cyrano 6....
  • NAPI AJÁNLÓ - 164. 2015. november 5. csütörtök 2015. november 03. 23:48Tíz lehetőség erre a csütörtökre. (Illetve: az Operettszínházzal együttműködve a Zeneakadémián premier - Fekete Gyula darabját Zsótér Sándor rendezi. Ismétlése: másnap!) 1. Opera - Werther 2....
  • NAPI AJÁNLÓ - 163. 2015. november 4. szerda 2015. november 02. 22:12Megint van - legalább - kilenc figyelemre méltó előadás a palettán és egy ingyenesen nézhető Verdi Requiem a Bazilikában. (Kolonits Klárával, Fekete Attilával többek között)  Regisztrálni kell holnap...
  • NAPI AJÁNLÓ - 162. 2015. november 3. kedd 2015. november 01. 23:47Visszaáll a szokásos kínálat, a megtekintett előadások közül nyolcat tudok felsorolni. 1. Belvárosi Színház - Mindent Éváról 2. Katona - Sufni - Petra von Kant (Pelsőczy Réka!) 3. Kamra -...
  • NAPI AJÁNLÓ - 161. 2015. november 2. hétfő 2015. november 01. 09:27Ez se sokkal gazdagabb, mint a vasárnap, hasonló okokból. De aki nagyon akar, tud miből választani. 1. Átrium - Sirály 2. Örkény - A hét szamuráj 3. Rózsavölgyi Szalon - A pasi a szomszéd sír...
  • NAPI AJÁNLÓ - 160. 2015. november 1. vasárnap 2015. október 31. 07:51A legtöbb színház érzi, hogy ez a nap nem kifejezetten a színházról szól. De vannak azért figyelemre érdemes előadások így is. Nekem négy jöhetne szóba. 1. Budapest Bábszínház - 10 h - Tíz emelet...
  • NAPI AJÁNLÓ - 159. 2015. október 31. szombat 2015. október 30. 07:36Új bemutatók, egyszeri események és bevált előadások mind lesznek. Egy olyan nap, amikor jó nehéz a választás. 1. Müpa - Requiem (Kolonits Klára!) 2. Kamra - Oberabeavató - Cosí fan tutte - Dinyés...
  • NAPI AJÁNLÓ - 158. 2015. október 30. péntek 2015. október 29. 07:28Ez a péntek különösen izgalmas lesz. Kilenc ajánlat. Én, ha tehetném, egyértelműen az Átriumban nézném meg a Mesterkurzust, László Zsolttal. (Székesfehérvári vendégjáték) Hátha lesz később is...
  • NAPI AJÁNLÓ - 157. 2015. október 29. csütörtök 2015. október 28. 07:05Hét lehetőség csütörtökre: 1. Katona - Faust I. 2. Kamra - Oszlopos Simeon (Ötvös András) 3. Nemzeti - Tóték 4. Nemzeti - A Szkalla-lányok 5. Pesti Színház - A testőr (Eszenyi - Stohl) 6....

Mezei néző

Íme a mottó: Válassz! 1. A jelen múlttá válik, a pillanat nem maradhat örök. 2. A jelen múlttá válik. A pillanat nem! Maradhat örök.

Címkék

011Alkcsop. (3) Ács Norbert (2) Aczél András (14) Adorjáni Bálint (8) Adrian Eröd (6) Ady-Petőfi est (2) Ágh Márton (2) Ágoston László (5) Ágoston Péter (2) Agota Kristof (2) Aida (2) Ajánló (254) ajánló (9) Akadémiai Kórustársaság (2) Alexandru Agache (2) Alföldi (61) Almási-Tóth András (32) Almási Éva (3) Ambrogio Maestri (2) Ambrus Ákos (4) Ambrus Mária (19) Ambrus Orsolya (2) Amphitryon (4) Andrássy Máté (2) Andrusko Marcella (5) Anette Dasch (2) Angelica nővér (2) Anger Ferenc (8) Anger Zsolt (2) Anja Kampe (6) Ann Silberberg (3) Antal Csaba (2) Anyegin (9) Apáti Bence (6) Apró Ernő (2) Arabella (5) Aracs Eszter (2) Aranytíz (3) Ari-Nagy Barbara (3) Ariadné Naxosban (2) Árkosi Árpád (2) Armel Operafesztivál (5) Árva Nóra (2) Ascher Tamás (14) Átrium (36) Az istenek alkonya (2) A bajnok (2) A bolygó hollandi (4) A denevér (2) A köpeny (2) A nagy füzet (2) A nürnbergi mesterdalnokok (2) A pasi a szomszéd sír mellől (2) A Rajna kincse (8) A sevillai borbély (3) A sütemények királynője (2) A telefon (3) A tenor (2) A trubadúr (5) A vágy villamosa (2) A varázsfuvola (3) A velencei kalmár (2) A vihar (3) A walkür (4) Bábszínház (7) Bach Kata (8) Bagossy László (14) Bagossy Levente (8) Bajcsay Mária (2) Bajomi Nagy György (2) Baki Dániel (7) Bakonyi Anikó (4) Bakonyi Marcell (4) Bakos Anikó (3) Bakos Kornélia (6) Bakó Antal (3) Baksa Imre (8) Balatoni Éva (14) Balázsovits Edit (4) Balázs Andrea (4) Balczó Péter (17) Balga Gabriella (13) Balikó Tamás (7) Bálint András (9) Ballér Bianka Gréta (3) Balogh Eszter (5) Balsai Móni (5) Bandi András Zsolt (2) Bándi János (2) Bánfalvi Eszter (6) Bánki Gergő (5) Bányai Kelemen Barna (4) Bányavakság (2) Bányavirág (4) Bán Bálint (10) Bán János (10) Bárány Péter (3) Baráth Emőke (18) Bárdosi Ibolya (2) Bárnai Péter (5) Bartal László (4) Bartók Emlékház (3) Básti Juli (3) Bátki Fazekas Zoltán (19) Bátori Éva (8) Bazsinka Zsuzsanna (3) Belvárosi Színház (30) Benedek Mari (20) Benedek Miklós (7) Benkó Bence (6) Beöthy-Kiss László (6) Beöthy Kiss László (5) Bercsényi Péter (7) Berczelly István (2) Bérczes László (3) Bereczki Zoltán (2) Béres Attila (5) Béres Ilona (2) Béres Miklós (2) Bethlen téri színház (2) Bezerédi Zoltán (9) BFZ (2) Birgit Remmert (2) Bíró Kriszta (9) Blaskó Borbála (3) Blaskó Péter (3) Blazsó Domonkos (8) BMC (3) Bocsárdi László (3) Bódi Mariann (2) Bodnár Erika (9) Bodoky Márk (4) Bodor Johanna (4) Bodó Viktor (3) Bodrogi Gyula (2) Bogányi Tibor (5) Bohémélet (3) Bohémélet 2.0 (2) Bohoczki Sára (3) Boncsér Gergely (27) Borbély Alexandra (11) Börcsök Enikő (12) Borgula András (2) Borka Ákos (4) Boross Csilla (2) Boros Anna (6) Borsányi Dániel (6) Botos Éva (5) Bozó Andrea (6) Bozsik Yvette (4) Bo Skovhus (3) Brand (2) Brecht (3) Bregyán Péter (2) Bretz Gábor (59) Brickner Szabolcs (6) BTF (2) Bucsi Annamária (13) Budafoki Dohnányi Ernő Szimfonikus Zenekar (5) Budaörs (5) Budapesti Fesztiválzenekar (2) Budapesti Kamaraszínház (3) Budapest Bábszínház (5) Busa Gabriella (2) Busa Tamás (11) Bűvös vadász (4) Carmen (4) Cecília Lloyd (3) Celeng Mária (5) Centrál Színház (8) Chován Gábor (4) Christian Badea (2) Christian Franz (9) Ciróka Bábszínház (9) Concerto Budapest (2) Cosí fan tutte (11) Crespo Rodrigo (2) Csákányi Eszter (13) Csákovics Lajos (3) Csankó Zoltán (3) Csányi Sándor (4) Csapó József (7) Cseh Antal (19) Cseh Judit (2) Cselényi Nóra (2) Csémy Balázs (4) Cserhalmi Ferenc (9) Cserna Ildikó (3) Cservenák Vilmos (2) Cser Ádám (11) Cser Krisztián (127) Csiby Gergely (2) Csiki Gábor (10) Csizmadia Tibor (2) Csóka Anita (2) Csoma Judit (5) Csomós Mari (8) Csongor és Tünde (2) Csonka András (2) Csuja Imre (20) Cyber Cyrano (2) Czakó Julianna (3) Czegő Teréz (2) Czeizel Gábor (4) Cziegler Balázs (12) Czupi Dániel (2) Danis Lídia (3) Dankó István (11) Danton halála (2) Dányi Krisztián (2) Daragó Zoltán (6) Deák Tamás (2) Debrecen (4) Debreczeny Csaba (14) Decsi András (3) Dékány Barnabás (2) Dékán Jenő (4) Dénes Viktor (4) Dengyel Iván (2) Derzsi János (2) Dér Zsolt (7) Dicső Dániel (4) Dinyés Dániel (20) Dióssi Gábor (2) Dobi-Kiss Veronika (2) Dolhai Attila (2) Domokos Zsolt (7) Dömötör András (13) Don Carlos (3) Don Giovanni (15) Don Juan (2) Dóra Béla (6) Ducza Nóra (5) Dumaszínház (5) Eger (2) Egils Silins (4) Egri Kati (3) Egri Márta (4) Egri Sándor (16) Egyed Apollónia (2) Eke Angéla (6) Elek Ferenc (11) Elisabet Strid (2) Ember Márk (3) Enyedi Éva (5) Enyvvári Péter (3) Eötvös Péter (3) Eperjes Károly (3) Epres Attila (11) Erdős Attila (4) Eric Halfvarson (2) Erkel Színház (90) Erwin Schrott (5) Eszenyi Enikő (10) Évadértékelés (8) Evelyn Herlitzius (3) Fábián Gábor (3) Fábián Péter (6) Fabók Mariann (7) Fándly Csaba (3) Fandl Ferenc (2) Farkasréti Mária (23) Fátrai János (3) Faust (4) Feczesin Kristóf (4) Fédra fitnessz (2) Fehér Balázs Benő (10) Fehér László (10) Fekete Ádám (8) Fekete Anna (2) Fekete Attila (35) Fekete Ernő (14) Fekete Györgyi (2) Ferruccio Furlanetto (2) Fesztbaum Béla (3) Ficza István (16) Ficzere Béla (4) Figaro 2.0 (11) Figaro házassága (31) Figeczky Bence (6) Fige Attila (2) Fillár István (4) Fischer Ádám (12) Fischer Iván (5) Fodor Annamária (2) Fodor Beatrix (35) Fodor Bernadett (5) Fodor Gabriella (13) Fodor Tamás (15) Főglein Fruzsina (6) Földeáki Nóra (3) Földes Eszter (4) Földes Imre (2) Forgách András (5) Forgács Péter (2) Formán Bálint (3) Forte (3) Frankó Tünde (6) Friedenthal Zoltán (9) Fried Péter (5) FÜGE (24) Fülep Máté (4) Fullajtár Andrea (12) Fülöp József (4) Für Anikó (12) Futótűz (2) Füzér Anni (6) G.Erdélyi Hermina (2) Gaál Csaba (11) Gábor Géza (54) Gábor Sylvie (5) Galambos Péter (11) Gálffi László (18) Galgóczy Judit (6) Gálvölgyi János (2) Gál Erika (26) Gál Gabi (6) Gárday Gábor (3) Gáspár Ildikó (4) Gáspár Sándor (3) Gáspár Tibor (3) Gazsó György (9) Geiger Lajos (26) Gémes Antos (3) Gémes Dóra (2) Gémes Katalin (4) Georgita Máté Dezső (4) Geréb Zsófia (4) Gergye Krisztián (7) Gerhard Siegel (5) Gianluca Margheri (3) Gianni Schicchi (2) Gimesi Dóra (2) Góczán Judit (2) Gödöllő (2) Godot-ra várva (2) Gólem Színház (3) Göncz Renáta (2) Gördülő opera (4) Gothár Péter (7) Göttinger Pál (22) Gradsach Zoltán (10) Gregor József (2) Grisnik Petra (4) Grúzia (10) Gubás Gabi (3) Gudrun Pelker (2) Gula Péter (4) Gulyás Dénes (3) Gunyong Na (2) Gyabronka József (7) Gyöngyösi Zoltán (4) Gyöngy Zsuzsa (3) Győr (2) Györgyi Anna (3) Hábetler András (54) Hagar Sharvit (2) Haja Zsolt (19) Hajduk Károly (7) Hajdu András (2) Hajdu Szabolcs (2) Hajnóczy Júlia (12) Halász Péter (12) Hamlet (5) Hámori Gabriella (3) Hámori Szabolcs (2) Hamupipőke (2) Hannus Zoltán (4) Hargitai Iván (2) Haris Nadin (3) Harlekin Bábszínház (2) Három nővér (2) Harsányi Attila (3) Harsányi Sulyom László (2) Hartai Petra (2) Hartmut Welker (4) Háry János (3) Hátsó Kapu (4) Haumann Péter (4) Hay Anna (4) Háy János (4) Hegedűs D. Géza (11) Hegymegi Máté (5) Heiter Melinda (11) Héja Domonkos (2) Herczeg Ferenc (3) Herczeg Tamás (2) Herczenik Anna (12) Hernádi Judit (5) Hevér Gábor (7) Hirtling István (7) Hoffer Károly (2) Holecskó Orsolya (2) Hollerung Gábor (6) Hollósi Frigyes (4) Homonnai Katalin (2) Honti György (3) Honvéd Férfikar (2) HOPPArt (5) Horesnyi Balázs (5) Horgas Ádám (2) Horgas Péter (6) Horkay Barnabás (7) Horti Lilla (3) Horváth Alexandra (2) Horváth Barbara (2) Horváth Csaba (10) Horváth Illés (4) Horváth István (27) Horváth Jenny (2) Horváth Lajos Ottó (4) Horváth Márk (3) Horváth Szabolcs (6) Horváth Virgil (3) Humorfesztivál (3) Hunyadi László (8) Hunyadkürti György (4) Huzella Júlia (2) I. Erzsébet (3) Illatszertár (5) Ilyés Róbert (4) Imai Ayane (2) Iréne Theorin (3) Irlanda Gergely (3) István a király (3) Ivanics Tamás (5) Izsák Lili (8) Jakab Ildikó (2) James Rutherford (3) Jancsó Dóra (3) Janklovics Péter (2) Jankovics Péter (8) János-passió (2) Járó Zsuzsa (4) Jaskó Bálint (2) Játékszín (5) Jeffrey Thompson (4) Jéger Zsombor (6) Jekl László (4) Jeli Luca (3) Jógyerekek képeskönyve (3) Johann Reuter (2) Jordán Adél (11) Jordán Tamás (12) Józan László (3) Józsa Imre (2) Juhász Katalin (5) Jurányi (43) Jürgen Sacher (4) Juronics Tamás (2) k2 színház (6) Kádas József (4) Káel Csaba (4) Kákonyi Árpád (9) Káldi Kiss András (8) Kálid Artúr (3) Káli Gábor (2) Kálmándi Mihály (31) Kálmán Eszter (7) Kálmán László (7) Kálmán Péter (19) Kalmár Zsuzsa (3) Kálnay Zsófia (23) Kalocsai Zsuzsa (2) Kamen Chanev (2) Kamra (20) Kaposvár (7) Kardos Róbert (2) Karinthy Márton (6) Karinthy Színház (18) Karnyóné (2) Kárpáti Pál (5) Kaszás Gergő (9) Katona (61) Katona László (4) KÁVA (2) Kecskemét (7) Kedvek Richárd (3) Kékszakállú (23) Kelemen Dániel (6) Kelemen József (2) Kelemen Zoltán (8) Keller András (3) Kémiai Diákolimpia (13) Kerekasztal Színház (2) Kerekes Éva (15) Kerekes József (4) Kerekes Viktória (6) Kerékgyártó István (6) Kerengők (2) Keresztény Tamás (2) Keresztes Tamás (15) Kéri Kitty (2) Kern András (5) Kertesi Ingrid (7) Kesselyák Gergely (9) Keszég László (2) Keszei Bori (24) Khell Csörsz (3) Khell Zsolt (8) Király Attila (4) Király Dániel (8) Kiss András (20) Kiss Andrea (7) Kiss B. Attila (5) Kiss Csaba (3) Kiss Diána (3) Kiss Eszter (5) Kiss Judit Anna (3) Kiss Mari (3) Kiss Péter (16) Kiss Tivadar (7) Klein Ottokár (3) Klem Viktor (2) Kóbor Tamás (4) Kocsár Balázs (10) Kocsis Gergely (12) Kocsis Pál (4) Kocsis Zoltán (4) Kodály Központ (2) Köd utánam (2) Kókai Tünde (5) Kokics Péter (3) Köles Ferenc (2) Kolibri Pince (4) Kolibri Színház (14) Kolonits Klára (38) Kolozsvár (3) Koltai M.Gábor (2) Koltai Tamás (2) Komáromi Márton (2) Komlósi Ildikó (15) Kónya Krisztina (2) Kőszegi Ákos (2) Kőszegi Mária (2) Köteles Géza (11) Kovácsházi István (14) Kovács Adrián (4) Kovács Ágnes (3) Kovács Andrea (2) Kovács Annamária (4) Kovács D. Dániel (7) Kovács Dániel (4) Kovács Domokos (4) Kovács István (27) Kovács János (11) Kovács Krisztián (7) Kovács Lehel (12) Kovács Márton (10) Kovács Patrícia (3) Kovács Péter (2) Kovács Petra Eszter (2) Kovács Tamás (4) Kovács Vanda (3) Kovács Yvette Alida (4) Kovács Zsolt (2) Kovalik (24) Kőváry Katalin (4) Kováts Adél (10) Kováts Kolos (6) Közellenség (2) Kristán Attila (4) Kristofori Ferenc (4) Kriszta Kinga (5) Krisztik Csaba (5) Krucsó Júlia (3) Kulka János (19) Kun Ágnes Anna (13) Kurázsi mama (2) Kurta Niké (7) Kurt Rydl (3) Kuthy Ágnes (2) Laboda Kornél (3) Lábodi Ádám (3) Lackfi János (4) Ladányi Andrea (9) László Boldizsár (8) László Lili (5) László Zsolt (20) Lázár Kati (8) Lazók Mátyás (2) Lénárdt Laura (2) Lendváczky Zoltán (2) Léner András (4) Lengyel Ferenc (7) Lestyán Attila (5) Létay Kiss Gabriella (29) Liliomfi (5) Lisztopád Krisztina (2) Lőkös Ildikó (2) Lőrinc Katalin (2) Losonczi Kata (2) Lovas Rozi (11) Lúdas Matyi (2) Lukács Anita (2) Lukács Gyöngyi (2) Lukács Sándor (4) Lukáts Andor (4) Lukrécia meggyalázása (3) Lusine Sahakyan (6) M.Tóth Géza (6) Mácsai Pál (16) Macskajáték (3) Madách Színház (2) Madák Zsuzsanna (2) Magács László (4) Magassy Júlia (2) Magyar Színház (12) Máhr Ági (3) Majsai-Nyilas Tünde (3) Makranczi Zalán (13) Maladype (3) MaNNa (2) Manuela Uhl (2) Marcus Jupither (3) Marczibányi Tér (22) Margitai Ági (6) Margitszigeti Szabadtéri Színpad (4) Mario és a varázsló (7) Marjai Virág (2) Markovics Erika (10) Markó Róbert (2) Marosvásárhely (3) Martinkovics Máté (4) Martinovics Dorina (6) Martin Márta (6) Martin Winkler (2) Márton András (4) Márton B. András (2) Marton László (5) Marton Róbert (3) Máté Gábor (15) Máté passió (4) Máthé Zsolt (17) Mátravölgyi Ákos (3) Matthew Shaw (3) Mátyássy Bence (3) Maurice Lenhard (2) Medveczky Balázs (3) Mefistofele (5) Megyesi Schwartz Lúcia (9) Megyesi Zoltán (50) Méhes László (3) Meláth Andrea (9) Menczel Róbert (4) Mentőcsónak (4) Mertz Tibor (2) Mesebolt (4) Messaudi Emina (2) Mester Viktória (17) Mészáros Béla (13) Mészáros Blanka (9) Mészáros Máté (10) Mészáros Piroska (3) Mészáros Sára (4) Mészáros Tamás (3) Mészöly Anna (5) Michael Kupfer-Radeczky (2) Michael Schulz (2) Mihályfi Balázs (3) Mihályi Győző (2) Mikecz Kornél (4) Miklósa Erika (7) Mikola Gergő (2) Miksch Adrienn (19) Milano (2) Miskolc (22) Mitilineou Cleo (2) Móga Piroska (2) Mohácsi János (22) Mohai Tamás (2) Molnár Ágnes (9) Molnár Anna (4) Molnár Erika (2) Molnár Gusztáv (2) Molnár Levente (14) Molnár Piroska (20) Molnár Zsolt (2) Moltopera (3) Monori Lili (4) Morcsányi Géza (2) Mórocz Adrienn (2) Mozart (3) Mucsi Zoltán (10) Mukk József (4) Mult István (2) Mundruczó Kornél (4) MüPa (37) Müpa (19) Murányi Márta (6) Murányi Tünde (2) Művház (2) Nádasdy Ádám (2) Nádasdy András (3) Nádasy Erika (3) Nadine Duffaut (2) Nagypál Gábor (9) Nagy Dániel Viktor (7) Nagy Ervin (13) Nagy Fruzsina (4) Nagy Mari (9) Nagy Norbert (5) Nagy Petra (2) Nagy Viktor (2) Nagy Zoltán (5) Nagy Zsolt (19) Najbauer Lóránt (2) Napi ajánló (166) Némedi Árpád (4) Németh Ákos (2) Németh Anikó (2) Németh Judit (15) Németh Pál (2) Nemzeti (60) Nemzeti Énekkar (3) Nemzeti TÁP Színház (2) Nézőművészeti Kft (9) Novák Eszter (5) Novák János (3) Novák Péter (3) Novkov Máté (3) Nyakó Júlia (3) Nyári Oszkár (2) Nyári Zoltán (23) Nyirkó Krisztina (3) Oberfrank Pál (4) Oberfrank Péter (3) Óbudai Danubia Zenekar (2) Óbudai Társaskör (3) Ódor Botond (3) Ódor Kristóf (2) Ódry Színpad (32) Ókovács Szilveszter (3) Olasz Renátó (5) Ónodi Eszter (8) Opera (232) opera (2) Operabeavató (12) Operakaland (6) OpeRaport (2) Operaport (2) Operavizsga (2) Operavizsga-fesztivál (4) Operettszínház (7) Orendt Gyula (2) Orfeo Zenekar (6) Örkény István (7) Örkény Kert (2) Örkény Színház (45) Orlai Tibor (38) Orosz Ákos (4) Orosz Róbert (2) Orth Péter (4) Oskar Hillebrandt (2) Osváth Judit (5) Oszvald Marika (2) Othello (2) Ötvös András (9) Őze Áron (17) Ozsgyáni Mihály (3) Paczolay Béla (2) Páder Petra (2) Paizs Miklós (2) Palerdi András (19) Pálfi Ervin (2) Pallag Márton (7) Pallai Mara (2) Pálmai Anna (15) Pálos Hanna (12) Pálya Pompónia (7) Pál András (15) Pannon Filharmonikusok (3) Papp Endre (5) Parasztbecsület (2) Parasztopera (9) Parázsfuvolácska (6) Parsifal (4) Parti Nagy Lajos (3) Pass Andrea (2) Pasztircsák Polina (18) Pásztor Pál (2) Pataki Adorján (2) Pataki Bence (14) Pataki Potyók Dániel (3) Patkós Márton (5) Pavol Remenár (6) Pécs (4) Peer Gynt (4) Pelsőczy Réka (23) Perencz Béla (2) Pesti Színház (9) Péter Kata (2) Pethő Gergő (2) Pető Kata (12) Petra Lang (2) Petrik Andrea (11) Philipp György (4) Philoktétész (2) Piaf (2) Pillantás a hídról (2) Pinceszínház (5) Pinchas Steinberg (2) Pindroch Csaba (6) Pintér Ágnes (3) Pintér Béla (21) Pintér Dömötör (8) Piti Emőke (6) Pogány Judit (14) Pokorny Lia (5) Polgár Csaba (15) Pomádé király (6) Poppea megkoronázása (2) Porogi Ádám (7) Pozsony (2) Prága (2) Pregitzer Fruzsina (2) Presznyakov-testvérek (2) Prohászka Fanni (4) Purcell Kórus (6) Puskás Tamás (5) Quitt László (2) Rábavölgyi Tamás (2) Rába Roland (7) Rab Gyula (5) Rácz István (8) Rácz Rita (16) Rada Bálint (4) Radnai Annamária (4) Radnai Márk (3) Radnay Csilla (5) Radnóti Színház (24) Rainer-Micsinyei Nóra (3) Rajkai Zoltán (6) Rálik Szilvia (13) Rátóti Zoltán (5) Remete Krisztina (4) Requiem (5) Rétfalvi Tamás (6) Réthly Attila (3) Reviczky Gábor (2) Rezes Judit (9) Rezsnyák Róbert (9) Rigoletto (4) Ring (11) Rómeó és Júlia (3) Rőser Orsolya Hajnalka (13) Rost Andrea (7) Roszik Hella (3) Rózsalovag (2) Rózsavölgyi Szalon (42) Rózsa Krisztián (6) Rozsos István (3) Rudolf Péter (2) Rujder Vivien (13) Rükverc (7) Ruszalka (2) Ruszina Szabolcs (3) Rusznák András (5) Rusznyák Gábor (4) Ruszó Alexandra (6) Sáfár Orsolya (13) Salat Lehel (2) Salome (3) Sándor Csaba (11) Sanyi és Aranka Színház (3) Sárközi Xénia (2) Sárosdi Lilla (2) Schell Judit (5) Scherer Péter (9) Schilling Árpád (3) Schneider Zoltán (12) Schnell Ádám (4) Schöck Atala (21) Schruff Milán (3) Sebestyén Aba (6) Sebestyén Miklós (12) Sedró Áron (2) Selmeczi György (5) Sepsiszentgyörgy (2) Seres Ildikó (4) Shirley Valentine (2) Siegfried (2) Simkó Katalin (5) Simonfi Adrienn (2) Simon Kornél (3) Simon Krisztina (15) Sinkó László (4) Sipos Katalin (2) Sipos Vera (2) Sirály (6) Sodró Eliza (4) Somogyi Szilárd (2) Söptei Andrea (9) Sötét galamb (2) Spiegel Anna (2) Spiegl Anna (2) Spinoza (11) Spiró György (3) Spolarics Andrea (8) Stefanovics Angéla (9) Stohl András (17) Stork Natasa (2) Strauss (2) Stúdió K (4) Sufni (3) Súgó (30) Sümegi Eszter (15) Sütő András (4) Szabadka (5) Szabóki Tünde (17) Szabó Borbála (5) Szabó Erika (3) Szabó Győző (3) Szabó Irén (3) Szabó Kimmel Tamás (9) Szabó Máté (20) Szabó P. Szilveszter (4) Szabó Sebestyén László (3) Szabó Zoltán (2) Szacsvay László (13) Szakács Györgyi (7) Szakács Ildikó (3) Szakértők (3) Szalay Marianna (2) Szalontay Tünde (7) Szamosi Donáth (3) Szamosi Zsófia (10) Szandtner Anna (14) Szanitter Dávid (7) Szántó Andrea (5) Szántó Balázs (3) Szappanos Tibor (15) Szathmáry Judit (5) Szatmári György (3) Szatory Dávid (4) Szávai Viktória (5) Szeged (5) Szegedi Csaba (13) Szegedi Dezső (5) Székely B. Miklós (2) Székely Csaba (4) Székely Kriszta (5) Székesfehérvár (3) Széles László (3) Széles Tamás (2) Széll Cecília (2) Szemenyei János (4) Szemerédy Károly (5) Szemere Zita (23) Szendrényi Éva (5) Szenteczki Zita (3) Szentivánéji álom (2) Széplaky Géza (3) Szerekován János (13) Szerelem (3) Szerelmi bájital (2) Szervét Tibor (4) SZFE (15) Szigeti Karina (2) Szigetvári Dávid (8) Szikora János (4) Szikszai Rémusz (11) Szilágyi Ágota (2) Szilágyi Bálint (3) Szilágyi Csenge (9) Szinetár Miklós (5) Színházcsinálók (2) Színház Pont (2) Szirtes Ági (13) Szirtes Balázs (3) Szirtes Gábor (3) Szívós Károly (3) Szkéné (35) Szlávik István (3) Szlávik Júlia (2) Szőcs Artur (2) Szőcs Artúr (2) Szöktetés a szerájból (3) Szolnok (3) Szolnoki Apollónia (12) Szombathely (6) Szombathy Gyula (4) Szörényi Júlia (4) Szputnyik (6) Sztarenki Dóra (3) Sztarenki Pál (3) Szűcs Nelli (2) Szűcs Péter Pál (3) Szüle Tamás (11) Szvétek László (23) Takács Géza (3) Takács Kati (4) Takács Nóra Diána (15) Takátsy Péter (9) Tallér Zsófia (4) Tamási Zoltán (9) Tankó Erika (2) Tannhauser (3) Tarjányi Tamás (7) Tárnok Marica (2) Tartuffe (2) Tasnádi Bence (14) Tatabánya (2) Tatai Nóra (3) Telekes Péter (2) Telki Nagy Krisztián (2) Temesi Mária (3) Temesvár (2) Tengely Gábor (4) Tenki Réka (10) Teremtés (2) Terhes Sándor (4) Thália (66) Thelma és Louise (3) Theodora Raftis (3) Thuróczy Szabolcs (14) Tihanyi Ildikó (6) Tíz emelet boldogság (2) Tomasz Konieczny (4) Tompos Kátya (6) Tordy Géza (3) Töreky Zsuzsa (2) Törőcsik Franciska (5) Törőcsik Mari (5) Török-Illyés Orsolya (2) Török Ágnes (3) Török Tamara (7) Toronykőy Attila (9) Tosca (2) Tóték (3) Tóth Anita (6) Tóth Eszter (2) Tóth Ildikó (3) Tóth János (2) Tóth Jocó (6) Tóth József (4) Tóth Mátyás (2) Trafó (4) Traviata (2) Trill Zsolt (9) Trokán Anna (2) Trokán Nóra (9) Trokán Péter (2) Turandot (3) Turpinszky Gippert Béla (2) Übü király (2) Udvaros Dorottya (10) Újlaki Dénes (3) Ujvári Gergely (7) Újvidék (2) Új Színház (2) Ulbrich Andrea (4) Ullmann Mónika (6) Ungár Júlia (8) Upor László (2) Urbanovits Krisztina (3) Uwe Stickert (3) Vadász Dániel (3) Vádli (5) Vajdai Vilmos (6) Vajda Gergely (3) Vajda Júlia (4) Vajda Milán (6) Vaknyugat (3) Valentyik Anna (2) Valló Péter (13) Vándor Éva (2) Váradi Zita (6) Varázsfuvola (7) Varga Donát (10) Varga Gabriella (2) Varga Járó Ilona (2) Varga Lili (2) Varga Viktória (3) Varga Zoltán (4) Várhelyi Éva (15) Vári Éva (8) Városmajori Színpad (10) Varsányi Péter (2) Vashegyi György (14) Vati Tamás (4) Vecsei Miklós (3) Vecsey Gyula (2) Végh Zsolt (2) Venczel Vera (3) Verebes István (2) Veszprém (2) Victoria Kamarakórus (2) Vida Anikó (2) Vida Péter (9) Vidéki Színházak Fesztiválja (15) Vidnyánszky (11) Vidnyánszky Attila színész (9) Vidovszky György (6) Vietnam (11) Vígszínház (21) Viktor Balázs (8) Vilmányi Benett Gábor (5) Vincze Klára (4) Vinnai András (2) Vizin Viktória (4) Vizi Dávid (6) Vörös Róbert (2) Vörös Szilvia (13) Walter Fink (7) Waltraud Meier (2) West Side Story (2) Widder Kristóf (6) Wiedemann Bernadett (27) Wierdl Eszter (15) Wittinger Gertrúd (3) Xavier Sabata (4) Xerxesz (2) Yoshida Makiko (2) Zavaros Eszter (28) Zeke Edit (2) Zemlényi Eszter (3) Zeneakadémia (32) Zimányi Zsófia (4) Znamenák István (24) Zöldi Gergely (3) Zöldi Z Gergely (2) Zöldy Z Gergely (4) Zoltán Áron (3) Zsámbék (2) Zsámbéki Gábor (8) Zsigmond Emőke (6) Zsótér Sándor (45) Címkefelhő

Friss topikok

Leírás

Creative Commons Licenc

A Nóra bemutatója szerdán volt, én a hétfői főpróbát láttam és annak kapcsán, némi csúszással, már egy hete fogalmazgatom a benyomásaimat és próbálom kiemelni azt, ami NEKEM lényeges volt ebben az előadásban és ami miatt feltétlenül javaslom megtekintésre.

Röviden: felvillanyozott az előadás, a rendezés néhány ötlete, az , hogy mindegyik szereplő sorsát fontosnak érezhettük és aktuálisnak a darab központi problémáját most, 2016-ban is. Ha hosszabb széria lesz belőle (és várhatóan lesz), akkor ugyanezt elmondhatjuk majd tíz év múlva is, a párkapcsolati problémák nem mennek ki a divatból.

Részletesen:

Percek alatt rájövünk, hogy itt valamit akarnak tőlünk és ennek én kifejezetten örültem. Egy Don Giovanni széria öt előadásának közepén láttam a Nórát, és mivel AZ a rendezés annyira semmilyen volt, csak az énekesek töltötték fel energiával valamennyire, ez a jól érzékelhető különbség már önmagában is megemelte az estét. Aki csak a Katonába, Örkénybe és minőségi "alternatív" előadásokra jár, sose fog tudni ennyire örülni annak, ha egy karakteres rendezést lát, mert alapvetően azt tartja természetesnek, hogy a színészek közötti kapcsolatok ki vannak dolgozva és egyetlen mondatot sem hallhatunk, amely mögött ne lenne tartalom. Néha jó, ha mi nézők is átérezzük, hogy alapvetően - például a Katonában ezen az estén - jó dolgunk van. Ha VALAMILYEN az előadás, csak (esetleg) nekünk nem tetszik, vagy nem eléggé, az igazából apróság, hiszen ha igényesen hozták létre, lehet, hogy így is hat, mert gondolatokat ébreszt. (Két hete láttam a "Minden jó"-t, vegyes benyomásaim voltak, még mindig nem vagyok azzal sem kész - nyugtalanít, de még dolgozik bennem az előadás így is. Könnyen el tudom képzelni, hogy ez a Nóra is kiválthat hasonló hatást, akár ellenérzéseket is egyes nézőkből, de egyet nem, hogy könnyen el lehet felejteni.)

Székely Kriszta, a rendező Szabó-Székely Ármin oldalán új szövegkönyvet készített, Kúnos László fordítását használva. Ez már nem úgy működik, mint Ibsen eredeti "polgári drámája", eltűnt belőle a szünet, amikor a közönség kimehet kávézni egyet és kicsit társadalmi életet is élni, néhány dialógus is feszesebb, helyenként talán túlságosan is pörög, bár ezzel a mi nézői elvárásainknak akarnak megfelelni.

Én a magam részéről szerettem a kezdőképet, amikor párbeszéd töredékek hangzottak el élő zenére, amelyet fiatal lányok játszottak. Lehet, hogy csak három-négy perc volt az egész, de benne felvillantak azok a legfontosabb információk, amelyekre épül a történet. Egy ideig elképzeltem, hogy mi lenne, ha végig ebben a "kortárs operára" emlékeztető stílusban maradna a játék, de mivel nem a Sufniban ültünk ötvenen, hanem a Katona nagy nézőterén, számítani lehetett, hogy majd csak visszatérnek a dolgok a megszokott kerékvágásba. És valóban, bár végig észlelhető volt, hogy modernizálták a szöveget, és nem csak a felületen, hanem mélységében is: beleírták többek között azt, hogy Nóra is dolgozik.

Ez egy érdekes kérdés, az eltelt száz év alatt megváltozott a nők helyzete, most már értelmetlen lenne azt boncolgatni, hogy talpon tud-e egyedül egy nő maradni vagy sem, inkább az merülhet fel, hogy egészen egyedül, szeretetkapcsolatok nélkül valóban jó életet élhet-e akárki és ezért, vagy legalább a társas kapcsolat illúziójáért milyen megalkuvásra vagyunk képesek. A címben kiemelt és az előadásban elhangzó dal szövege is erről szól, Nóra barátnőjének, Kristinének a Krogstadthoz intézett vallomása, úgyszintén. Szükségünk van valakire, akit szerethetünk. Ez a központi gondolat, és láthatjuk a szereplőket, hogy ki kit szeret és mire képes azért, hogy ezt a kapcsolatot fenntarthassa.

Nóra mindent megtesz, hogy a férje vélt és valós elvárásainak megfelelő mintafeleség legyen, és ebben a szerepben boldog is. Eltölt 15 évet így, közben ápolgatja a kis titkát, tragédiája mindössze az, hogy amit ő hőstettként tart számon, az a világ és a férje számára is bűn, nem jól ismeri az életet és nemcsak a törvények világában járatlan, hanem a saját férjét, sőt saját magát is rosszul ismeri. Ónodi Eszter Nórája utólag kijelenti, hogy nem volt boldog, de amennyiben a boldogság a szenvedés hiánya, annyiban elmondható róla, hogy sikeresen érzéstelenítette magát és idővel nem fogja egészen értéktelennek tekinteni ezeket a vakságban töltött éveket sem.

Ez volt számomra az a Nóra, amelyben leginkább éreztem, hogy azért, mert két egymást igazán mélyen nem ismerő ember ilyen hosszan élt együtt, mindketten felelősek. Ezt a rendezést nézve NEKEM nonszensznek tűnik, hogy Nóra egészen áthárítja a felelősséget a férjére, ugyanakkor maga a döntés ésszerűnek tűnik, hogy megpróbálja magát helyre tenni és kivonná magát a forgalomból.  A helyzetért pedig elsősorban magát hibáztathatja, 2016-ban biztosan, amikor van saját fizetése és munkája. Ahogy ez általánosan jellemző, ő is hajlik az önbecsapásra, eddig mindent megtett azért, hogy a férfit, akihez hozzáment, szerethetőnek lássa és a családi otthont boldognak. Nagyon jól megérthetjük ezt a Nórát.

Azon lehet vitatkozni, hogy jól járnak-e, ha nincs ez a vészhelyzet és viszonylagos békességben élhettek volna életük végéig, valószínűleg igen. De ez egy dráma, így bekövetkezett a nagy fordulat és a Katona színészeinek az volt a feladata, hogy a mű végkimenetelét indokolttá tegyék számunkra. (A mezei nézők biztonságosan, a nézőtéren tudnak esetleg azon gondolkodni, hogy az ő párkapcsolatuk ugyan túlélne-e egy ilyen vihart...)

Az előadás egyik legmaradandóbb jelenete, amely tisztán előttem van nyolc nappal később is, éppen a katasztrófa előtti egy-két perc. Ónodi Eszter óriási mosollyal az arcán, ül és néz maga elé, amíg Torvald bent a dolgozószobájában olvassa a levelet. Hét éve biztos abban, hogy annak idején jól döntött, és várja a csodát és készül a sok éve dédelgetett nagyjelenetre, amikor a hamisítás bűnét majd a férfi magára akarja vállalni, ő pedig hősiesen visszautasítja majd a gesztust, hogy kisvártatva egymás karjába omolva örök szerelmükről biztosíthassák egymást. De nem ez lesz, Torvald a darab előírásai szerint csak a saját szempontjából látja a helyzetet, semmi nemesség, hősiesség nincs benne, földhöz ragadt és a saját bőrét féltő átlagférfi, de nem rosszabb annál. Megértjük.

Fekete Ernő Torvaldjával - ha ez a gubanc nem történik - nincs igazi baj, látjuk, hogy szeret dolgozni, nem zavarja meg a felesége délutánjait, amelyet a házibaráttal (Ránk doktor - Kocsis Gergely) és a gyerekekkel tölthet zavartalanul, ráadásul megy feljebb a ranglétrán is, hamarosan minden csodás lesz, mert bankigazgatóként elég lesz a jövedelme is. Balázs Juli díszletére (és Nagy Fruzsina jelmezeire) nézve az az érzésünk, hogy már most itt van a Kánaán, azaz jómódú család tágas otthonába érkezik a szegény régi barátnő. Emiatt is gondolhatjuk, hogy talán mégis túlzás, hogy minden a pénzről szól, mert a hiányt nem érezzük. Már túl vannak azokon a nehézségeken, amelyekről beszámolnak, de ezeknek az emléke még erősen érvényesül így is.

A hatalmas karácsonyfa különösen jelzi a jólétet, amely praktikus módon egy kerekekre szerelt falapon elhúzható a tér különböző pontjaira és így némileg komikus hatást is kelt. Ez a díszletelem ugyanazt hangsúlyozza, amit az alcím, illetve a bemutató karácsony előtti időpontja: az ünnep ideje jön, amikor elvileg minden család kicsit összebújik, elvonul a külvilágtól és élvezi a szeretetteljes együttlétet és MUSZÁJ ünnepelni, ha tetszik, ha nem. De csak elvileg ideális a helyzet, hiszen a rendkívüli összezártság indulatokat is a felszínre hoz. A karácsonyfa sehol sincs jó helyen, mindenhol zavaró - ahogy most az ünnep sem lenne igazán aktuális ebben a családban.

Fekete Ernő Torvaldja nem szeretne mást, mint egy szerződést az élettel, tisztességes munkáért zavartalanságot, és kijön a sodrából, amikor azt kell látnia, hogy hiába minden erőfeszítése, hogy becsületét megőrizze, ez mégsem elég, mert a felesége titkos akciója miatt mégis éppen az fog bekövetkezni, amitől egész életében tartott és meg fogja hurcolni a nevét a sajtó.

Ami az alakításban és a rendezésben is nagyszerű, hogy megmarad kisszerűnek a figura, még véletlenül sem látunk benne semmi nagyságot, amit Nóra éveken át ráruház, de a férj szempontját is el tudjuk fogadni, és azt is, hogy első indulatában valóban csak magával foglalkozik. Nem szuperman, hiába kezelik így, nem az. Ugyanakkor ezt a két embert nézve nem zárnám ki, hogy miután lehiggadtak, valószínűleg mégis nekirugaszkodnának újraépíteni a kapcsolatot, már csak azért is, mert mégiscsak ott az a három gyerek, illetve talán annyira nem bátor Nóra sem, hogy kedve legyen egészen nulláról mindent újrakezdeni. (Aki nagyon nem szereti a végét a darabnak, az mindig gondolhat arra, hogy Ónodi Eszter Nórája talán elmegy, de egy idő után visszajön. Hányszor gondolunk arra, hogy világgá kellene menni, csapot papot itt hagyva, és mégsem lépjük meg? A komfortzóna nagy úr, és a legtöbb ember a szokásaihoz és a környezetéhez ragaszkodik a legjobban...) 

Minden Nóra előadás egyik döntő pontja, hogy megindokolható-e a gyerekek otthagyása is, nem egy olyan iskolai dolgozatot olvastam, amelyből kiderült, hogy a diákok még most sem értik, hogy mi lehet elég erős indok arra egy családanyának, hogy erre a lépésre rászánja magát. A szöveg önmagában nem szokott meggyőző lenni.

Székely Kriszta az általam látott Nóra-előadásokban tapasztaltakhoz képest jelentősen nagyobb súlyt rak a három gyerekszereplőre. Jóval többet vannak a színpadon, egyikük még hegedül is, és így átérezzük, hogy a nevelőnő nélküli helyzetben ezek a gyerekek sokkal jobban kapcsolódtak az anyjukhoz, mint Ibsen idején, nem elhanyagolható a kapcsolatuk az anyával és éppen ezért pláne lehetetlen lenne Torvald első felvetése, amellyel megtiltaná az anyjukkal való további kapcsolatot. Ez a Nóra vélhetően a legrosszabb esetben is közös felügyeletet kapna és ez a három gyerek is megtudná, amit annyian, hogy milyen egy hetet az egyik, egy hetet a másik szülővel lakni. Nekem nem lett volna bajom azzal sem, ha a rendező - a saját elképzelésének megfelelően - akár ezt is módosítja a darabban. Ha dolgozik Nóra, akkor akár vihetné is a gyerekeket...

A két főszereplő kapcsolata már ezen a főpróbán is kellően élt, bár ahogy az lenni szokott, sokkal mélyebbé és kidolgozottabbá válik az idő folyamán, így január végén-februárban lenne talán a legcélszerűbb megnézni, ha már lement néhány.

A többi szereplő is fontossá válik számunkra. Rank doktor szerepében Kocsis Gergely érezhetően közelebb van a gyerekekhez, a család szerves része, épp az a barát, akivel Nóra jól érzi magát, akinek nem kell megfelelni, mert így is elfogadja, amilyen. Kis változtatással, de benne maradt az előadásban kedvenc mondatom - "Vannak akiket a legjobban szeretünk és vannak, akikkel a legszívesebben vagyunk együtt". Kocsis Gergely legfőbb baja nem is a betegség, hanem az, hogy kevés önbizalma miatt tudja, hogy nem tudná szerelmét egészen megszerezni, csak ilyen felemás módon kapcsolódhat hozzá. Van humora - és a nők állítólag az ilyen férfiakat részesítik előnyben - de mégiscsak pótlékként létezik ebben a házasságban. Érezzük ezt a keserűséget, a halál árnyéka pedig ezt még inkább felerősíti. Abban is biztosak lehetünk, hogyha nem halt volna meg, ez a férfi akkor sem lehetett volna kiút Nóra számára, nem hozzá vezetett volna az útja a babaszobából.

Ugyancsak szinte egyenrangú szerepet kap az előadásban Krogstadt és Lindéné-Kristine is, akik valaha szerelmesek voltak egymásba, de Kristine a családja javáért mást választott, de azóta már meg is özvegyült és éppen megpróbálja visszatekerni az időt. Az előadás idején a kísérlet elején tart és a legszebb reményei lehetnek az újrakezdést illetően. Torvald munkát ad neki, az első szerelme pedig hajlandó visszafogadni.

Krogstadt, aki maga is aláírást hamisított, a legmegkeseredettebb ember, akit most Torvald előlépése különösen fenyeget. Keresztes Tamás megjelenésével, kissé görnyedt tartásával is kifejezi a társadalom perifériája felé sodródó, az élettől már semmit nem váró embert, akit csak a bosszú éltet és legszívesebben mindenkit sodorna magával, akit csak lehet. Nórával ugyan semmi baja, de mégis irigyli a jólétet, nyugalmat, látszólagos boldogságot. Mikor lefolytatja a tisztázó beszélgetést Kristinével, és megtudja, hogy a nő hajlandó mellé szegődni, éppen most, amikor elveszítette állását, látjuk hirtelen megszépülni. Elhisszük a mondatot, hogy a gimnáziumban mindenki belé volt szerelmes. Nem tudom, hogy a kritikusok fogják-e eléggé szeretni Ónodi Esztert és Fekete Ernőt, hogy felterjesszék őket a legjobb főszereplők díjra majd (az én évadzárómba szerintem már beverekedték magukat, én örültem ennek a páros játéknak), de Keresztes Tamás még talán náluk is esélyesebb a legjobb mellékszereplő díjra, mert annyira szépen vitte végbe ezt a folyamatot, és talán valóban ez is a színészet csúcsa, amikor valaki sem a ruháját, sem a sminkjét nem változtatja, de mégis egy egészen más lelkületű embert képes ábrázolni.

Pelsőczy Réka Lindénéja ugyancsak jó választás, érdesebb játékával és hangjával megfelelő ellenpontja Nórának, elhisszük, hogy sok megrázkódtatáson esett túl, azt is, hogy nagyon egyedül van és mindenképp szüksége van segítségre. Még az sem kizárt, hogy annyi időt volt egyedül, hogy benne is lesz hajlam az alkalmazkodásra Krogstadthoz és fiaihoz,  nem biztos, hogy kevesebb áldozatot fog értük hozni, mint amire Nóra rávette magát szeretett férje érdekében. És még az is lehet, hogy ezek a kompromisszumok meg fogják érni az idomulást.

Összességében és apró részleteiben is jó élmény ez a Nóra, jól lehetne utána róla beszélgetni, ha valaki netán nem egyedül vág neki a megtekintésnek, élvezni lehet a színészi játék aprólékos kidolgozottságát is. Aki kifejezetten nem szereti, hogy egy darabot kiemelnek a saját korából és átültetik, de a felsorolt színészeket kedvelik, valószínűleg szintén meg fognak békülni a helyzettel. Én azt hiszem, hogy még hosszú ideig szerepelni fog a Katona repertoárján és így a napi ajánlóimba ezt a linket még egy jó darabig be fogom illeszteni.

 

Címkék: Katona Nóra Fekete Ernő Keresztes Tamás Nagy Fruzsina Ónodi Eszter Pelsőczy Réka Kocsis Gergely Székely Kriszta Balázs Juli

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://mezeinezo.blog.hu/api/trackback/id/tr1012059183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.

Tetszett a bejegyzés? Kövesd a blogot!

blog.hu